مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 12:312018-09-10فرهنگي

فراخوان دومین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال منتشر شد


احمد ضابطی جهرمی، دبیر دومین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال، با اعلام خبر انتشار فراخوان مصوب شورای سیاستگذاری دوره دوم، ویژگی­های جدید این رویداد را توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، احمد ضابطی جهرمی، دبیر دومین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال با بیان آنکه این دوره نیز مانند دوره پیشین محوریت سینمای ایران حفظ شده، تغییرات جدیدی نیز در محورهای موضوعی پژوهش­ ها صورت گرفته که در قالب شش محور برای این دوره درنظر گرفته شده­ اند.

وی با اشاره به اینکه این تغییرات، تعداد و میزان جوایز دوره دوم را نیز شامل می ­شود، بیان کرد: اضافه شدن بخش جنبی تحت عنوان استفاده از رسانه فیلم به مثابه پژوهش بصری ، که این بخش غیررقابتی است و صرفاً فیلم­ های کوتاهی انتخاب و به نمایش درمی­ آیند که از رسانه فیلم به مثابه روش و ابزار ارائه تحقیق علمی-پژوهشی با موضوع سینمای ایران استفاده کرده باشند و در پایان به یک اثر شایان توجه، لوح تقدیر اهدا می ­شود.

ضابطی جهرمی خاطرنشان کرد: در این دوره پژوهشگران به مدت یک ­ماه از بیستم شهریور تا بیستم مهرماه فرصت دارند، آثار خود را جهت داوری ارسال کنند و طبق روال گذشته نتایج نهایی پژوهش­های برگزیده در هفته پژوهش در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دومین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال منتشر شد

فراخوان دومین دوره جایزه پژوهش سینمایی سال منتشر شد