مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 12:302018-09-10بين الملل

سفیر آمریکا در اراضی اشغالی: به افزایش فشار بر ایران باور داریم


سفیر آمریکا در اراضی اشغالی با تکرار ادعاهای واهی و خصمانه واشنگتن علیه کشورمان گفت: آمریکا به افزایش فشار بر ایران باور دارد و معتقد است که تحریم ها سرانجام منجر به تغییر رفتار ایران خواهد شد.

- سفیر آمریکا در اراضی اشغالی: به افزایش فشار بر ایران باور داریم سفیر آمریکا در اراضی اشغالی با تکرار ادعاهای واهی و خصمانه واشنگتن علیه کشورمان گفت: آمریکا به افزایش فشار بر ایران باور دارد و معتقد است که تحریم ها سرانجام منجر به تغییر رفتار ایران خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید فریدمن سفیر آمریکا در اراضی اشغالی در گفت وگو با روزنامه اسراییل هیوم با تکرار ادعاهای بی اساس واشنگتن و رژیم صهیونیستی مبنی بر حضور نظامی ایران در سوریه گفت که آمریکا به هیچ وجه نمی پذیرد ایران در سوریه باقی بماند و روی راه های مختلفی برای خروج ایران کار می کند.

فریدمن 60 ساله که یکی از افراد نزدیک به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به شمار می آید در ادامه این گفت وگو در پاسخ به سوالی درباره بازگشت تحریم های آمریکا علیه ایران و اینکه تهران هنوز هم مایل به مذاکره با واشنگتن و حصول یک توافق هسته ای جدید نیست، گفت: ما به تحریم ها باور داریم و معتقد به افزایش تحریم ها هستیم چرا که فکر می کنیم این تحریم ها در نهایت سبب خواهد شد ایران دست از برنامه هسته ای خود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آمریکا در اراضی اشغالی: به افزایش فشار بر ایران باور داریم

سفیر آمریکا در اراضی اشغالی: به افزایش فشار بر ایران باور داریم