مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 00:062018-09-09سياسي

نشست وحدت آفرین دانشجویان ایرانی و عراقی/ پیوند حاصل از محبت اهل بیت ناگسستی است


عضو هیات علمی دانشگاه امام رضا (ع) گفت: ارتباط بین مردم دو کشور خیلی پررنگ است و این ارتباط عمیق دشمنان را آزار می دهد، پس سعی می کنند با فتنه ها یا اشاعه اکاذیب بر ضد زائران عراقی این ارتباط اقتصادی و سیاسی را تضعیف و نابود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز نشستی تخصصی با حضور دانشجویان عراقی و ایرانی در راستای تقویت رابطه دوستی و برادری دو کشور مسلمان ایران و عراق در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد.

ارتباط عمیق میان ایران و عراق دشمنان را آزار می دهد در آغاز این نشست، عضو هیات علمی دانشگاه امام رضا (ع) گفت: در ابتدای پذیرش دانشجویان عراقی در دانشگاه انتظار بروز اختلاف زیادی بین دانشجویان ایرانی و عراقی از جنبه های اخلاقی، اعتقادی و فرهنگی داشتم، اما بعد از مدت کوتاهی متوجه شباهت های زیاد در این زمینه شدم.

سعید شعرباف تبریزی افزود: ارتباط بین مردم دو کشور خیلی پررنگ است و این ارتباط عمیق دشمنان را آزار می دهد، پس سعی می کنند با فتنه هایی مانند آتش زدن کنسولگری ایران در بصره یا اشاعه اکاذیب بر ضد زائران عراقی این ارتباط اقتصادی و سیاسی را تضعیف و نابود کنند.

وی با بیان این مطلب که دیپلماسی عمومی و نخبگانی بین دو ملت برای عبور از فتنه ها مهم تر از وظایف حکومت ها است؛ افزود: مقام معظم رهبری در بیان عبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست وحدت آفرین دانشجویان ایرانی و عراقی/ پیوند حاصل از محبت اهل بیت ناگسستی است

نشست وحدت آفرین دانشجویان ایرانی و عراقی/ پیوند حاصل از محبت اهل بیت ناگسستی است