مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 13:412018-09-09دانش

رییس دانشگاه علامه با 30 استاد لبنانی دیدار کرد


هیئتی متشکل از 30 استاد از دانشگاه های مختلف لبنان با حسین سلیمی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، هیئتی متشکل از 30 استاد از دانشگاه های مختلف لبنان با حضور در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی با حسین سلیمی دیدار و گفتگو کردند.

حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در این دیدار ضمن خیر مقدم به میهمانان، حضور آنان را در دانشگاه علامه طباطبایی فرصتی مطلوب برشمرد.

وی با اشاره به مزّین بودن نام این دانشگاه با نام فیلسوف معاصر علامه طباطبایی (ره) گفت: این شخصیت برجسته توانست راه حل جدی برای بسیاری از مسائل دنیای امروز و جهان اسلام ارائه کند.

سلیمی افزود: نام علامه طباطبایی (ره) برای اعضای این دانشگاه یک نام نمادین است، به این معنا که استادان و دانشجویان این دانشگاه فقط به دنبال تقلید سخنان دیگران نیستند، بلکه به دنبال طرح اندیشه ها، نظریات تازه و خلق تفکرات جدید هستند.

رییس دانشگاه در ادامه به معرفی دانشگاه و ظرفیت های موجود آن پرداخت و آمادگی این دانشگاه را برای همکاری در زمینه های مختلف شامل ایجاد زمینه انجام فرصت های مطالعاتی، پروژه های تحقیقاتی مشترک، کارگاه های آموزشی و فعالیت های آموزشی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علامه با 30 استاد لبنانی دیدار کرد

رییس دانشگاه علامه با 30 استاد لبنانی دیدار کرد