مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 13:002018-09-09اقتصادي

چرا نقدینگی مردم صرف خرید سکه و ارز می شود؟


معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور تعاون گفت: سه مشکل اساسی کشور در شرایط کنونی، تهدید شدید خارجی، تضعیف رابطه بین مردم و دولت و نبود همکاری های جمعی به خاطر افت سرمایه های اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمید کلانتری در هفتمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با اشاره به این که ریشه یابی مسائل و مشکلات به صورت مشارکتی و با خرد جمعی دقیق تر صورت می گیرد، گفت: ما می توانیم با تشکیل جلسات و کارگروه های تخصصی، مشکلات را جامع تر و بهتر شناسایی و حل و فصل کنیم.

بخشی از جمعیت کشور در استان یزد حضور دارد که خوشبختانه از نظر فرهنگی، دانشگاهی، علمی، صنعتی و اقتصادی موفق هستند .

وی با بیان این که در استان یزد یک محدودیت به نام آب وجود دارد، خاطر نشان کرد: این محدودیت قطعاً برای یزدی ها تبدیل به یک فرصت شده است و یزدی ها به خاطر این محدودیت، خلاقیت و نوآوری را در خود تقویت و آن را تبدیل به یک سرمایه کرده اند.

این مقام مسئول با بیان این که همه ما اعتقاد داریم که فرهنگ تعاون باید به درستی نهادینه شود، گفت: تعاون به عنوان یک اصل اقتصادی می تواند نقدینگی زیادی ایجاد کند.

اگر تعاون به مفهوم واقعی در کشور اجرا شود می توانیم سرمایه های اندک و سرگردان را جذب کنیم تا نقدینگی مردم به جای خرید سکه و ارز، وارد چرخه تولید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نقدینگی مردم صرف خرید سکه و ارز می شود؟

چرا نقدینگی مردم صرف خرید سکه و ارز می شود؟