مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 10:062018-09-09سياسي

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو مطرح کرد صادرات داروی ایرانی به 40 کشور


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو گفت: ایران در زمینه دارو به 40 کشور در منطقه صادرات دارد و در حال حاضر در کشور لبنان مشغول ثبت داروهای ایرانی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، اکبر برندگی در نشست خبری با اصحاب رسانه لبنانی درخصوص سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه دارو گفت: مهمترین سیاست جمهوری اسلامی ایران حمایت از داروهای ژنریک در کشور است.

وی با بیان اینکه دومین سیاست کشور، دسترسی همه مردم به دارو است؛ خاطرنشان کرد: از جمعیت 80 میلیون نفری ایران هیچ فردی نباید وجود داشته باشد که به دارو دسترسی نداشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو تصریح کرد: کیفیت، سلامت و به موقع رسیدن دارو به دست مردم جزو سیاست های اصلی ما است، همچنین حمایت از تولیداتی که در داخل کشور ایران انجام می شود نیز یکی از مهم ترین سیاست های سازمان غذا و داروی ایران است، به همین دلیل از 25 درصد دارو که در اوایل انقلاب در داخل کشور تولید می شد، در حال حاضر بعداز 40 سال به 97 درصد خودکفایی در زمینه تولید دارو دست پیدا کرده ایم.

  برندگی با بیان اینکه قیمت دارو در ایران کنترل شده است و این موضوع جزو سیاست های کشور است، افزود: یکی از سیاست های ایران، مبارزه با پدیده قاچاق دارو به کشور و همچنین جلوگیری از خروج غیرقان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو مطرح کرد صادرات داروی ایرانی به 40 کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو مطرح کرد صادرات داروی ایرانی به 40 کشور