مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 09:152018-09-09بين الملل

پنس: آمریکا با انتخاب ترامپ دست رد به سیاست های اوباما زد


مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا گفت این بسیار مایوس کننده است که می بینیم باراک اوباما به کمپین های انتخاباتی ورود پیدا کرده و انقدر سیاسی کار شده است .

- مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا گفت این "بسیار مایوس کننده" است که می بینیم باراک اوباما به کمپین های انتخاباتی ورود پیدا کرده و "انقدر سیاسی کار شده است".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در مصاحبه ای با فاکس نیوز که امروز (یکشنبه) منتشر شد، اظهار کرد: حقیقت این است که مردم آمریکا در سال 2016 مسیر و سیاست های باراک اوباما را با انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری رد کردند.

مایک پنس ادامه داد: این بسیار مایوس کننده است که می بینیم باراک اوباما سنت روسای جمهور قبل از خود را شکسته و انقدر سیاسی کار شده و رو به همان استدلال فرسوده ای که خودش و لیبرال ها در هشت سال گذشته مطرح کرده اند، آورده است.

یک روز قبل از انتشار مصاحبه مایک پنس، باراک اوباما در یک سخنرانی انتقادهای شدیدی از دونالد ترامپ مطرح کرده بود و بسیاری از ناظران این اقدام رییس جمهور سابق آمریکا را نوعی بازگشت او به صحنه سیاسی در نظر گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنس: آمریکا با انتخاب ترامپ دست رد به سیاست های اوباما زد

پنس: آمریکا با انتخاب ترامپ دست رد به سیاست های اوباما زد