مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 09:152018-09-09اقتصادي

نبود فساد اقتصادی در همدان/توزیع کالاهای احتکاری در بازار


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با حضور در دفتر ایسنا درباره کشف کالاهای احتکار شده گفت: طبق آیین نامه نظام صنفی کالاهای توقیف شده در اختیار خود افراد قرار می گیرد و این افراد موظف به توزیع کالاها در بازار هستند به طوریکه مواد غذایی به صورت .

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با حضور در دفتر ایسنا درباره کشف کالاهای احتکار شده گفت: طبق آیین نامه نظام صنفی کالاهای توقیف شده در اختیار خود افراد قرار می گیرد و این افراد موظف به توزیع کالاها در بازار هستند به طوریکه مواد غذایی به صورت فروش فوق العاده و سایر کالاها به قیمت فاکتور خرید با سود متعارف عرضه خواهد شد.

حمیدرضا متین در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در صورت دریافت گزارش مبنی بر عدم توزیع، مجددا مورد بررسی قرار می گیرند و با آنها برخورد خواهد شد، اعلام کرد: خوشبختانه در استان همدان فساد اقتصادی نداشتیم و افرادی که ارز با نرخ دولتی دریافت کرده، محصولات خود را خریداری و در بازار عرضه کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل کسب وکار و ایجاد شغل موضوع فروش است، بیان کرد: کسانی که برای شروع کار و تولید یک محصول مراجعه می کنند، هیچ اطلاع و دورنمایی از شغل مورد نظر و رفتار بازار ندارند و کسی که رفتار بازار را بلد نباشد، محکوم به شکست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود فساد اقتصادی در همدان/توزیع کالاهای احتکاری در بازار

نبود فساد اقتصادی در همدان/توزیع کالاهای احتکاری در بازار