مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 14:152018-09-08حوادث

نجات جان 10هزار قطعه ماهی گرفتار شده در رودخانه بشار یاسوج


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نزدیک به 10هزار قطعه ماهی گرفتار شده در یک آبگیر کوچک حاشیه رودخانه بشار از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

- نجات جان 10هزار قطعه ماهی گرفتار شده در رودخانه "بشار" یاسوج مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نزدیک به 10هزار قطعه ماهی گرفتار شده در یک آبگیر کوچک حاشیه رودخانه "بشار" از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محسن جعفری نژاد بسطامی افزود: با کاهش دبی آب رودخانه بشار در قسمت هایی از مسیر پل مختار تا محدوه نزدیک به پلیس راه یاسوج اصفهان تعداد زیادی ماهی به همراه سایر آبزیان در آبگیرهای کوچکی گرفتار شده بودند .

وی به تلاش کارشناسان اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست استان و جامعه محلی در نجات این ماهی ها از مرگ حتمی اشاره و اظهارکرد: با تلاش کارشناسان حفاظت محیط زیست استان درکنار افراد دوستدار محیط زیست محلی نزدیک به 10هزار قطعه ماهی گرفتارشده بوسیله ماشین مخصوص حمل آبزیان نجات و کمی پایین تر در درمحدوده رودخانه رهاسازی شدند .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد کم شدن دبی آب رودخانه بشار را ناشی از کم بارشی های سالهای اخیر، برداشت های بی رویه و غیراصولی بهره برداران حاشیه رودخانه بشار ، ایجاد بندهای انحرافی در مسیر رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 10هزار قطعه ماهی گرفتار شده در رودخانه بشار یاسوج

نجات جان 10هزار قطعه ماهی گرفتار شده در رودخانه بشار یاسوج