مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 11:212018-09-08سياسي

زمینه های بروز خلاقیت در فرهنگ سازی قرآنی دانشجویان باید ایجاد شود


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دومین جلسه شورای مشورتی قرآنی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم بر فراهم کردن زمینه بروز خلاقیت ها در فرهنگ سازی قرآنی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ محمدهادی عسکری در دومین جلسه شورای مشورتی قرآنی که با حضور رشید جعفرپور، رییس اداره فعالیت های دینی و قرآنی، فاضلیان مشاور معاون فرهنگی و جمعی از اساتید و مدیران قرآنی دانشگاه ها برگزار شد گفت: همه باید تلاش کنیم که برنامه های دینی و قرآنی به شکل گیری و اعتلای فرهنگ قرآنی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کمک کند.

وی ضمن تاکید بر اصلاح و ارتقای برخی فرآیند ها افزود: باید زمینه های لازم برای بروز خلاقیت های دانشجویان در عرصه های مختلف هنری، فناوری و پژوهشی که می تواند به گسترش فرهنگ قرآنی در دانشگاه ها کمک نماید را فراهم کنیم.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی خاطر نشان کرد: بر این اساس در صدد هستیم که جلسات شورای مشورتی تداوم پیدا کرده و از نظرات فعالان قرآنی با هدف ساماندهی و ارتقای فعالیت های قرآنی دانشگاهیان استفاده نماییم.

در این جلسه، نحوه ارتقای فعالیت های دینی و قرآنی در دانشگاه ها مورد بحث و بررسی حاضران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های بروز خلاقیت در فرهنگ سازی قرآنی دانشجویان باید ایجاد شود

زمینه های بروز خلاقیت در فرهنگ سازی قرآنی دانشجویان باید ایجاد شود