مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 10:512018-09-08بين الملل

حکیم تعرض به کنسولگری ایران در بصره را محکوم کرد


رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای درباره حوادث بصره، حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در این شهر را به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی درباره حوادث اخیر بصره، حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در این شهر را به شدت محکوم کرد.

به نوشته دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی در تهران، حکیم در این بیانیه آورده است: اکنون کشور در سراشیبی خطرناکی قرار دارد که نیازمند تأمل و دقت نظر واقعگرایانه است.

  وی با اعلام مجدد حمایت از حقوق برگزارکنندگان تظاهرات مسالمت آمیز اظهار داشته است: برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز از جانب قانون اساسی تأیید شده و خواهان حقوق مشروع و ارائه خدمات به شهروندان است.

رهبر جریان حکمت ملی در ادامه بیانیه خود با محکوم کردن تلاش ها برای به انحراف کشیدن مسیر تظاهرات و سوق دادن آن به سمت تخریب و آتش زدن عامدانه اموال عمومی، نمایندگی ها و کنسولگری ها از جمله کنسولگری جمهوری اسلامی ایران از سوی افراد نفوذی، تصریح کرده است: مرجعیت عالی عراق در خطبه های اخیر نماز جمعه تخریب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی را غیرشرعی و غیرقانونی دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکیم تعرض به کنسولگری ایران در بصره را محکوم کرد

حکیم تعرض به کنسولگری ایران در بصره را محکوم کرد