مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 09:102018-09-08اقتصادي

رویداد 2018؛ فرصتی برای برندسازی مقاصد گردشگری


در حالیکه استان همدان از اوایل امسال خود را برای استقبال و میزبانی دو رویداد مهم 2018 در این استان آماده می کند به تبع آن شهرستان ها نیز برای انتفاع از این رویداد کم سابقه بیکار ننشسته و آستین بالا زدند تا از این فرصت طلایی به عنوان یک سکوی پرواز برای جذب .

- در حالیکه استان همدان از اوایل امسال خود را برای استقبال و میزبانی دو رویداد مهم 2018 در این استان آماده می کند به تبع آن شهرستان ها نیز برای انتفاع از این رویداد کم سابقه بیکار ننشسته و آستین بالا زدند تا از این فرصت طلایی به عنوان یک سکوی پرواز برای جذب حداکثری گردشگران و نیز جذب سرمایه گذار در منطقه خود با ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دورخیز اسدآبادی ها هم برای انتفاع از دو رویداد بین المللی گردشگری استان از ابتدای سال آغاز شده به طوریکه این شهرستان سعی دارد از این فرصت و سال طلایی به فراخور ظرفیت های بالقوه و آثار و جاذبه های تاریخی موجود خود با برنامه هایی از پیش طراحی شده در راستای جذب گردشگر و توریسم و رونق صنعت سبز گردشگری و برندسازی مقاصد گردشگری منطقه خود بهره مطلوبی را ببرد.

بحث روستاهای هدف گردشگری ملحمدره و حبشی این شهرستان از جمله مواردی است که این شهرستان برای توسعه و رونق صنعت سبز گردشگری منطقه در این رویداد در نظر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد 2018؛ فرصتی برای برندسازی مقاصد گردشگری

رویداد 2018؛ فرصتی برای برندسازی مقاصد گردشگری