مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1397 ساعت 11:212018-09-07بين الملل

رژیم صهیونیستی بدنبال بهره برداری تبلیغاتی از تحریم ها علیه ایران است


نظام حاکمیت آمریکا تصمیم های ظالمانه علیه ایران را عملیاتی کرد، اما در این شرایط رژیم صهیونیستی از این اقدام ایالات متحده بهره برداری رسانه ای به نفع خود می کند.

- سیدجعفر رضوی، کارشناس مسائل اسراییل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص سخنان اخیر لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر ایجاد هیئتی در وزارت امنیت اسراییل که بخشی از تحریم های آمریکا علیه ایران به اطلاعات دریافت شده از این هیئت برمی گردد، گفت: اینکه تیمی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل شده است مسئله جدیدی نیست و بار ها رسما عنوان شده که این تیم از آخرین سفر رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به آمریکا تشکیل شد و طی دو هفته گذشته نیز تیمی به ریاست برایان هوک در آمریکا برای نظارت مستقیم بر فعالیت های ایران تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه این تیم در رژیم امنیت اسراییل تا چه اندازه بر تشدید تحریم ها علیه ایران موثر باشد شاید بتوان گفت: 50 درصد تاثیر داشته است، گفت: البته نمی توان از تلاش های رژیم صهیونیستی بر تشدید روز افزون تحریم ها علیه جمهوری اسلامی چشم پوشی کرد.

رضوی تصریح کرد:، اما این نکته را نیز نباید از یاد برد که تحریم های آمریکا علیه ایران تصمیم نظام حاکمیتی آمریکاست و لذا ادعای لیبرمن از این جهت چندان نمی تواند صحت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی بدنبال بهره برداری تبلیغاتی از تحریم ها علیه ایران است

رژیم صهیونیستی بدنبال بهره برداری تبلیغاتی از تحریم ها علیه ایران است