مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1397 ساعت 13:502018-09-06اقتصادي

زنجان جایگاه چهارم توسعه سامانه های نوین آبیاری را دارد


مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: زنجان جایگاه چهارم توسعه سامانه های نوین آبیاری در کشور را از آن خود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون داوودی در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مطلوب کشاورزان استان از اجرای سیستم های نوین آبیاری در مزارع و باغات، اظهار کرد: سال گذشته استان زنجان جایگاه چهارم توسعه سامانه های نوین آبیاری در کشور را از آن خود کرد.

این مسئول از تحقق 151 درصدی برنامه های توسعه سامانه های نوین آبیاری در استان زنجان نسبت به تعهد برنامه اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: استان زنجان سال گذشته در اجرای آبیاری های نوین در سطح مزارع و باغات رکورددار بوده است.

وی، سطح اجرای آبیاری های نوین طی سال گذشته در استان زنجان را بیش از 8000 هکتار عنوان کرد و گفت: از این سطح هم اکنون 5000 هکتار به طور کامل اجرایی شده و 3860 هکتار دیگر نیز در حال اجرا است.

داوودی خاطرنشان کرد: سال گذشته از 85 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای توسعه آبیاری های نوین در اراضی کشاورزی استان زنجان حدود 53 درصد معادل 48 میلیارد تومان محقق شد و امسال نیز از 32 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده طی مرحله اول برای استان تاکنون 5 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان جایگاه چهارم توسعه سامانه های نوین آبیاری را دارد

زنجان جایگاه چهارم توسعه سامانه های نوین آبیاری را دارد