مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1397 ساعت 13:452018-09-06سياسي

شهرک صنعتی روی نیازمند رعایت استانداردهای زیست محیطی است


عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران با تاکید بر این که سلامت زنجانی ها با چالش مواجه شده است، گفت: شهرک صنعتی روی به جد نیازمند رعایت استانداردهای زیست محیطی است.

- "شهرک صنعتی روی" نیازمند رعایت استانداردهای زیست محیطی است عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران با تاکید بر این که سلامت زنجانی ها با چالش مواجه شده است، گفت: شهرک صنعتی روی به جد نیازمند رعایت استانداردهای زیست محیطی است.

نازخند صبحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وجود مسیل هایی که در اطراف شهرک روی و داخل آن برای هدایت روان آب ها وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه این روان آب ها آلودگی ها را به ویژه در زمان بارندگی به بیرون انتقال می دهند و با وجود این که تعدادی از مسیل ها در مسیر واحدها قرار دارد، بدون مجوز است.

در خصوص برخی از مسیل ها نیز حین صدور مجوز به میزان آلودگی توجه نشده است.

وی ادامه داد: نحوه قرارگرفتن این مسیل ها، آلودگی را افزایش می دهد و اغلب شب ها، نفش کشیدن در هوای شهر زنجان به شدت مشکل می شود.

سال ها است که شهرک صنعتی روی، به خاطر فاصله کمی که از محل سکونت مردم دارد، هوای شهر را آلوده می کند و با وجود هشدارهای لازم از جانب حافظان محیط زیست تاکنون اقدام چندانی برای رفع این معضل انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی روی نیازمند رعایت استانداردهای زیست محیطی است

شهرک صنعتی روی نیازمند رعایت استانداردهای زیست محیطی است