مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1397 ساعت 09:112018-09-06اقتصادي

لزوم اقدام عاجل دولت برای تخصیص ارز ویژه به دانشگاه ها و فعالیت های پژوهشی


رییس دانشگاه صنعتی امیر کبیر با اشاره به نامه روسای 13 دانشگاه سطح یک کشور به دولت برای تخصیص ارز ویژه به مراکز آموزش عالی گفت: از دولت می خواهیم عنایت ویژه به این موضوع داشته تا مشکل ارز فعالیت های علمی و تحقیقاتی و خرید تجهیزات موردنیاز مراکز پژوهشی رفع شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیر کبیر، در پاسخ به سوالی در مورد نامه 13 رییس دانشگاه سطح یک کشور به دولت در خصوص تخصیص ارز لازم به مراکز آموزش عالی گفت: بودجه همواره یکی از دغدغه های دانشگاه ها بوده و هر اندازه که دولت در این خصوص برای مراکز آموزش عالی تخصیص اعتبار قائل شود دانشگاه ها از آن استقبال کرده و برای توسعه علم و فناوری کشور آن را به کار می گیرند.

وی افزود: کار علم و پژوهش نیاز به اعتبار زیادی دارد ضمن اینکه سال گذشته دولت عنایت ویژه ای به دانشگاه ها در خصوص بودجه آن ها داشت.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه دانشگاه ها تنها دستگاه اجرایی در کشور بودند که صد درصد بودجه آن ها در سال 96 تخصیص پیدا کرد گفت: که این امر نشان دهنده عنایت دولت به مراکز آموزش عالی است.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها تلاش می کنند تا اتکای خود را به بودجه دولتی کمتر کنند اظهار داشت: می کوشیم با افزایش درآمد های اختصاصی قدرت مالی دانشگاه ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اقدام عاجل دولت برای تخصیص ارز ویژه به دانشگاه ها و فعالیت های پژوهشی

لزوم اقدام عاجل دولت برای تخصیص ارز ویژه به دانشگاه ها و فعالیت های پژوهشی