مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 18:202018-09-05اقتصادي

پیمانکاران مدرسه سازی در سمنان با مشکل روبرو شده اند


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان به اثر تحریم ها بر مدرسه سازی، اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت مصالح ساختمانی، مدرسه سازی و فعالیت های عمرانی در این بخش را با چالش جدی مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید هژبری در نشست خبری با بیان اینکه افزایش قیمت سه برابری برخی مصالح تعدادی از پروژه ها را متوقف یا روند ساخت آنها را کند کرده است گفت: با این وجود با همکاری و همراهی خیرین پیگیر تکمیل این پروژه ها هستیم و نیاز آموزشی مورد نیاز را به موقع تامین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت مصالح هزینه های زیادی به پیمانکاران تحمیل کرده است، افزود: باتوجه به اینکه عقد قراردادها در گذشته انجام شده این گرانی ها پیمانکاران را با مشکلاتی روبرو کرده است، ضمن اینکه تامین برخی تجهیزات نیاز با مشکل مواجه شده به طوری که در برخی اقلام شاهد برگزاری 5 مناقصه بودیم اما همچنان به عقد قرارداد نینجامیده است.

هژبری با بیان اینکه 14 فضای آموزشی همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت در استان سمنان به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: این 14 فضای آموزشی جدید با 18 هزار مترمربع زیربنا، مشتمل بر 72 کلاس درس است.

223 میلیارد ریال برای افتتاح این پروژه ها هزینه شده و 88 میلیارد از این اعتبارات از سوی خیرین مدرسه ساز و ماباقی آن از سوی دولت تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکاران مدرسه سازی در سمنان با مشکل روبرو شده اند

پیمانکاران مدرسه سازی در سمنان با مشکل روبرو شده اند