مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 14:312018-09-05سياسي

آستان قدس رضوی در ساخت راه آهن چابهار-سرخس مشارکت کند/ بخش غیردولتی یش قدم شود


هشت دفتر بسیج دانشجویی با نگارش نامه ای خطاب به آیت الله سید ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی، از او و آستان قدس خواسته اند تا در طرح ساخت راه آهن چابهار-سرخس مشارکت کنند.

- به گزازش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ هشت دفتر بسیج دانشجویی با نگارش نامه ای خطاب به آیت الله سید ابراهیم رییسی تولیت آستان قدس رضوی، از او و آستان قدس خواسته اند تا در طرح ساخت راه آهن چابهار-سرخس مشارکت کنند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: حضور محترم تولیت آستان قدس رضوی با سلام و احترام آستان قدس رضوی(ع) به عنوان یکی از نهادهای تأثیرگذار در آبادانی شرق کشور، ظرفیت انجام اقدامات بسیاری را در راستای اجرای مأموریت خود مبنی بر محرومیت زدایی دارد.

دراین بین پرداختن به اولویت های زیرساختی که به مثابه یک لوکوموتیو، ظرفیت های اقتصادی شرق کشور را شکوفا کند، امری حیاتی به نظر می رسد.

ترانزیت که به دلیل عدم توسعه زیرساخت مناسب، تاکنون به صورت مطلوب مورد بهره برداری قرار نگرفته، ازجمله ظرفیت های اقتصادی مهم شرق کشور است.

با توجه به موقعیت ممتاز کشور که در محل اتصال جغرافیایی چهار قاره آسیا، اروپا، آفریقا و اقیانوسیه قرار گرفته، کریدورهای ترانزیتی بسیاری بر مبنای عبور از خاک ایران تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان قدس رضوی در ساخت راه آهن چابهار-سرخس مشارکت کند/ بخش غیردولتی یش قدم شود

آستان قدس رضوی در ساخت راه آهن چابهار-سرخس مشارکت کند/ بخش غیردولتی یش قدم شود