مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 12:402018-09-05سياسي

اعزام 19 گروه تخصصی جهادی دانشجویی به روستاهای دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد


مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 19 گروه تخصصی جهادی دانشجویی به محله های آسیب پذیر شهر و روستاهای دورافتاده استان اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام مهدوی مطلق افزود: 19 گروه تخصصی جهادی دانشجویی در رزمایش اقتدار عاشوراییان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد نخبگان استان به حاشیه شهرهای بزرگ استان و محله های آسیب پذیر داخل شهر و روستاهای دورافتاده از 9 شهریور تا 31 شهریور اعزام می شوند .

وی اظهار کرد: این اعزام ها درحالی است که تا قبل از این 21 گروه جهادی دانشجویی در 53 روستای استان در ایام تابستان از اول تیرماه تا 8 شهریور در دوره های 10 تا 12 روزه حضور داشتند و در عرصه ها و حوزه های مختلف عمومی و تخصصی به خدمت رسانی پرداختند .

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مجدد این گروه ها در راستای هم افزایی و مشارکت در رزمایش سراسری اقتدار عاشوراییان است، که در این دوره اعزام ها تخصصی تر و در عرصه های مختلف از جمله سلامت، مشاوره در حوزه خانواده، جوانان، فرهنگی و آسیب های اجتماعی هستند، این گروه ها اغلب در نقاط آسیب پذیر و حاشیه شهرها به اجرای ماموریت می پردازند .

مهدوی مطلق با اشاره به لزوم تداوم اردوهای جهادی در همه بازه های فصلی و زمانی تصریح کرد: در کنار این گروه های تخصصی، اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 19 گروه تخصصی جهادی دانشجویی به روستاهای دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد

اعزام 19 گروه تخصصی جهادی دانشجویی به روستاهای دورافتاده کهگیلویه و بویراحمد