مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 12:152018-09-05فرهنگي

10 کشور وارد رقابت اسکار خارجی شدند


اوکراین، کلمبیا، اکوادور، اتریش، نروژ، سنگاپور، فنلاند، کوزوو، کرواسی و لتونی جدیدترین کشورهایی هستند که نمایندگان خود را برای شرکت در جوایز اسکار 2019 معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرندگان عبوری به کارگردنی مشترک کریستینا گالگو و کایرو گوئرا که اولین نمایش خود را در بخش دوهفته کارگردانان جشنواره کن تجربه کرد نماینده سینمای کلمبیا در شاخه بهترین فیلم خارجی نودویکمین دوره جوایز سینمایی اسکار خواهد بود و دونباس ساخته سرگی لازنیتسا برنده جایزه بهترین کارگردانی بخش نوعی نگاه جشنواره کن 2018 نیز نماینده اوکراین در این رویداد سینمایی خواهد بود.

همچنین مستند ولدیم والتز ساخته روت برکمن به عنوان نماینده اتریش، پسر انسان به کارگردانی پابلو گوئرو به نمایندگی از اکوادور، یوتنایزر به کارگردانی تیمو نیکین از فنلاند، ازدواج ساخته بلرتا زقیری به نمایندگی از کشور کوزوو، مردم چی میگن ساخته ایرام هاک از سینمای نروژ، پسران بوفالو ساخته مایک ویلوان از سنگاپور، مامور هشتم به کارگردانی ایوان سالاژ (کرواسی) و ادامه دارد از ایوارس سلسکیس از کشور لتونی دیگر فیلم هایی هستند که اخیرا به آکادمی اسکار معرفی شده اند.

پیش از این نیز آلمان (هرگز روی برنگردان)، فلسطین (شکار ارواح)، سوئد (مرز) ترکیه (درخت گلابی وحشی)، بلژیک (دختر)، ژاپن (دزدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کشور وارد رقابت اسکار خارجی شدند

10 کشور وارد رقابت اسکار خارجی شدند