مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 11:102018-09-05سياسي

آغاز به کار همایش یادروز حافظ از 18 مهر در شیراز


دبیر علمی یادروز حافظ و رییس مرکز حافظ شناسی گفت: همایش یادروز حافظ امسال از روز 18 مهرماه و با حضور بیش از 50 میهمان خارجی و 160 میهمان داخلی از اساتید زبان و ادبیات فارسی دانشگاه های ایران و سراسر جهان در شیراز آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاووس حسنلی چهارشنبه 14 شهریور در سومین جلسه دبیرخانه یاد روز حافظ لزوم همراهی تمام نهادها و سازمان های فرهنگی و هنری در برگزاری هرچه پربارتر یادروز حافظ تاکید کرد.

حسنلی گفت: می طلبد که این جریان بزرگ را با نگاه ملی در استان مد نظر داشته باشیم و همه در هر سطح و درجه ای از مسئولیت هستیم آن را متعلق به خود بدانیم و برای عزت و افتخار ایران و شیراز تلاش کنیم.

این استاد دانشگاه شیراز گفت: آنچه شیراز را به شهری متفاوت و دیار فرهنگ و هنر و ادب ایران زمین بدل کرده حضور ادیبان، پژوهشگران و اساتیدی است که بدون هیچ چشمداشت مالی در طی سال در این مسیر فعالیت می کنند.

حسنلی گفت: این افراد از متولیان استان انتظار دارند که آنان را برای حرکت در این مسیر یاری کرده و موانع راه را بر طرف کنند.

او گفت: برای بسیاری از پژوهشگران و اهالی فرهنگ و ادب بسیاری از برنامه ها نه منفعت مالی دارد و نه منفعت اعتباری چراکه این بزرگان در تمام سال در حال فعالیت و نوشتن و پژوهش هستند و آنچه باعث ایستادگی در این راه شده، هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار همایش یادروز حافظ از 18 مهر در شیراز

آغاز به کار همایش یادروز حافظ از 18 مهر در شیراز