مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 08:112018-09-05دانش

نسل دوم انجمن های علمی و دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس می شود


رییس اداره انجمن های علمی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در حال برنامه ریزی برای تأسیس نسل دوم انجمن های علمی و دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سروش صادق نژاد رییس اداره انجمن های علمی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در نشست دبیران مجامع اتحادیه انجمن های علمی و دانشجویی که در این دانشگاه برگزار شد، گفت: لازم است دانشجویان ایرانی با علم روز دنیا در انجمن های علمی و دانشجویی آشنا شوند و این مهم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سال 83 با حمایت ویژه از انجمن های علمی و دانشجویی به صورت جدی دنبال شده است.

وی افزود: در حال حاضر 17 انجمن علمی - دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به رشته ها و گرایش های مختلف وجود دارد، ضمن اینکه چهار انجمن علمی و دانشجویی بین رشته ای هم از سال گذشته در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تأسیس شده است.

رییس اداره انجمن های علمی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد: این دانشگاه اولین دانشگاهی در ایران محسوب می شود که مجوز اداره انجمن های علمی و دانشجویی را از وزارت علوم دریافت کرده است.

صادق نژاد با بیان اینکه در چهار بخش مختلف حمایت های لازم از انجمن های علمی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل دوم انجمن های علمی و دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس می شود

نسل دوم انجمن های علمی و دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاسیس می شود