مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 14:302018-09-04ورزشي

کرانچار: در جاکارتا به اهوافمان رسیدیم/ این نسل توان شکستن طلسم المپیک را دارد


سرمربی تیم ملی امید می گوید در جاکارتا به بخش زیادی از اهدافش دست یافته و می خواهد از حمایت همه جانبه فدراسیون تشکر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم فوتبال امید ایران معتقد است با اجرای برنامه های آماده سازی و اتحاد و همدلی همه اعضای خانواده بزرگ فوتبال ایران می توان به شکست طلسم صعود به المپیک امیدوار بود.

زلاتکو کرانچار پس از برگزاری نشست های مشترک با مسئولان تیم ملی امید و تدوین برنامه آماده سازی این تیم در مسیر مسابقات مقدماتی المپیک 2020 اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه ای منسجم و هدفمند طلسم صعود فوتبال ایران به المپیک شکسته شود.

* پس از پایان بازی های جاکارتا چه برنامه ای را برای آماده سازی تیم امید پیش از حضور در بازی های مقدماتی المپیک در نظر گرفته اید؟ برنامه ریزی لازم در این خصوص پیش از این صورت گرفته بود و در نشست مشترکی با آقای استیلی به جمع بندی و توافق نهایی رسیدیم.

بر این اساس طبق برنامه در هر فرصت فیفا دی تلاش می کنیم بین 14 تا 15 روز اردوی آماده سازی تیم امید را با حضور تمامی بازیکنان برگزار کنیم.

نخستین اردوی مورد نظر در ماه مهر برگزار می شود و قصد داریم در هر اردو با حریفان بین المللی شامل بر تیم های ملی و باشگاه ها مسابقات مهمی را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرانچار: در جاکارتا به اهوافمان رسیدیم/ این نسل توان شکستن طلسم المپیک را دارد

کرانچار: در جاکارتا به اهوافمان رسیدیم/ این نسل توان شکستن طلسم المپیک را دارد