مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 12:102018-09-04سياسي

لزوم ارائه لایحه «ایمنی حمل و نقل دانش آموزان» توسط شهرداری به شورای شهر


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نزدیکی زمان آغاز فعالیت مدارس و اهمیت حمل و نقل دانش آموزان بر لزوم ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد.

- لزوم ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان توسط شهرداری به شورای شهر یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نزدیکی زمان آغاز فعالیت مدارس و اهمیت حمل و نقل دانش آموزان بر لزوم ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان توسط شهرداری به شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهربانو امانی در هشتادوچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری درباره تأخیر شهرداری تهران در ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان گفت: در هفتادودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تیرماه سال جاری طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمنی حمل و نقل دانش آموزان به اتفاق آرا به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

طبق بند الف ماده واحده این مصوبه مقرر شد شهرداری تهران لایحه ایمنی سرویس مدارس را ارائه کند.

وی افزود: مقرر بود به همراه ارائه این لایحه نیز برنامه عملیاتی، اجرایی و زمانبندی با تکیه بر مطالعات فنی مربوطه و همچنین اسناد بالادستی، ظرف مدت دو ماه از تیرماه سال جاری در جهت لازم الاجرا شدن این مصوبه به شورای شهر ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه لایحه «ایمنی حمل و نقل دانش آموزان» توسط شهرداری به شورای شهر

لزوم ارائه لایحه «ایمنی حمل و نقل دانش آموزان» توسط شهرداری به شورای شهر