مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 09:262018-09-04دانش

به زودی سرای نوآوری آزاد در مجتمع دانشگاهی سوهانک افتتاح می ­شود


به زودی سرای نوآوری آزاد در مجتمع دانشگاهی سوهانک افتتاح می ­شود و اشتغال دانش ­بنیان را با مدل جدید در این سرا احیاء خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبر گزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم آغاز فعالیت واحد تهران غرب در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)، گفت: یک سال پیش در همین سالن به جمع مدیران دانشگاه آزاد اسلامی پیوستم و در آن مراسم موضوعی را مطرح کردم و گفتم که باید کاری کنیم دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1404 انتخاب اول دانشگاهیان، پژوهشگران و مدرسان باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: سال قبل هشت سال با افق 1404 فاصله داشتیم که یک سال از آن را پشت سر گذاشتیم و تلاش داریم در هفت گام باقی مانده به این افق برسیم.

تا افق 1404 فرصتی نیست و لذا با این باور و اعتقاد به جمع شما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی پیوستم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی است که روح رخوت آن را نگرفته و پول نفت آن را تنبل نکرده، بلکه دانشگاهی است که جامعه را درک می ­کند و می ­تواند تحولات سریع داشته باشد.

طهرانچی با اشاره به تبدیل دانشگاه­ های نسل جدید به دانش شهر، خاطرنشان کرد: زمانی که ما از ایجاد پارک­ های علم و فناوری، مراکز رشد و فعالیت­ های اقتصادی دانش بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی سرای نوآوری آزاد در مجتمع دانشگاهی سوهانک افتتاح می ­شود

به زودی سرای نوآوری آزاد در مجتمع دانشگاهی سوهانک افتتاح می ­شود