مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 09:262018-09-04اجتماعي

سری که نذر شد/ اهالی روستا بستنی میهمان شدند


«سهم من از جنگ فقط ترکش است آنهم از ناحیه سر»؛ سرانجام این سربازی در کربلای پنج کامل شد و برای چهارمین و آخرین بار ترکش سرش را نشانه گرفت و دیدار مولایش امام حسین(ع) را نصیبش کرد.

- سهم من از جنگ فقط ترکش است آنهم از ناحیه سر ؛ سرانجام این سربازی در کربلای پنج کامل شد و برای چهارمین و آخرین بار ترکش سرش را نشانه گرفت و دیدار مولایش امام حسین(ع) را نصیبش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، دیده هایش به معصومه خانم به چشم نامادری گره نخورد و رقیه را هم به چشم خواهر ناتنی ندید، وقتی که طعم تلخ نامادری را چشیده بود.

ششم ابتدایی که تمام شد سر از تهران و کارگاه آهنگری درآورد تا عصای دست پدر باشد، انقلاب را با پلاکارد و دیوارنویسی، تظاهرات و راهپیمایی شروع کرد و با آوردن نوارهای سخنرانی و اعلامیه های حضرت امام از قم ادامه داد، بعد از انقلاب هم از سپاه قم به جماران  رسید و از آنجا سر از جنگ درآورد و در حالی که سر جنگ با کسی نداشت.

از تسلیحات گردان اباذر تا فرماندهی طرح و عملیات لشکر 17 بهانه ای بود تا محمدحسن الله دادی ادای دین کند و در آخر هفتمین روز عملیات کربلای پنج چشم هایش را برای همیشه به روی دنیا بست و آسمانی شد.

یکی از دوستان نزدیک شهید محمدحسن در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک می گوید: جوشکار ماهری بود و ظریف و تمیز کار می کرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سری که نذر شد/ اهالی روستا بستنی میهمان شدند

سری که نذر شد/ اهالی روستا بستنی میهمان شدند