مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 07:202018-09-04فناوري

سیم کارت کودک؛ دریچه ای امن برای ورود به دنیای دیجیتال


با توجه به حساسیت حضور کودکان در فضای اینترنت و استفاده از ابزارهای تکنولوژی، نیاز به نظارت در این فضا احساس می شود و یکی از راه های محافظت از کودکان در برابر آسیب های احتمالی، - استفاده از سیم کارت کودک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشرفت تکنولوژی و ورود محصولات الکترونیکی به خصوص گوشی های هوشمند تلفن همراه و تبلت، نگرانی خانواده ها درباره دسترسی فرزندان شان به فضای مجازی را بیشتر کرده است.

همچنین از آنجا که کودکان یکی از آسیب پذیرترین اقشار شهروندان در مقابل آسیب های اینترنت هستند، لازم است تا علاوه بر والدین، دولت ها و سازمان ها هم وارد کار شوند و با ایجاد برخی بسترهای اختصاصی برای استفاده کودکان از اینترنت زمینه کاهش صدمه پذیری این قشر آسیب پذیرتر جامعه را فراهم کنند.

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- درباره خبر داد که در چهار هدف کلان آموزش، فرهنگ سازی و ترویج فضای مجازی حوزه کودک، فراهم سازی زیرساخت های ارتباطی محتوایی و اعتمادی، توسعه بازار و مقاوم سازی کسب وکارها و مدیریت و راهبری برنامه اقدام تدوین شده است.

در این راستا، با توجه به نگرانی خانواده ها در رابطه با دسترسی نامحدود فرزندان کودک و نوجوان به اینترنت، اپراتور دوم تلفن همراه هم سرویس کودک و نوجوان را در اختیار مشترکان قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیم کارت کودک؛ دریچه ای امن برای ورود به دنیای دیجیتال

سیم کارت کودک؛ دریچه ای امن برای ورود به دنیای دیجیتال