مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1397 ساعت 03:252018-09-04اقتصادي

خانه جذاب ایرانی اما گران!


طرح خانه ایرانی حدود سه سالی می شود که از سوی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور مطرح شده است؛ خانه ای که قرار بود صفر تا صد آن با صنایع دستی طراحی شود و مدلی برای چیدمان خانه زوج های جوان و وارد شدن صنایع دستی به زندگی روزمره مردم باشد اما هر کسی قدرت .

- طرح خانه ایرانی حدود سه سالی می شود که از سوی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور مطرح شده است؛ خانه ای که قرار بود صفر تا صد آن با صنایع دستی طراحی شود و مدلی برای چیدمان خانه زوج های جوان و وارد شدن صنایع دستی به زندگی روزمره مردم باشد اما هر کسی قدرت خرید وسایل این خانه را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایده چیدمان خانه ای با صنایع دستی ایران برای نخستین بار در هفتمین نمایشگاه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی اجرایی شد تا محصولات صنایع دستی متناسب با چیدمان منازل مسکونی و محیط های اداری عرضه شود.

بعد از آن 100 متر مربع از فضای بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به غرفه خانه ایرانی اختصاص پیدا کرد و کل یک خانه شبیه سازی شده از اتاق خواب گرفته تا سالن پذیرایی و آشپزخانه با صنایع دستی چیدمان شد.

الگویی که برای بسیاری از بازدیدکنندگان جذاب بود اما بعد از قیمت کردن محصولات چیده شده در این خانه صرفا به نگاهی گذرا از سوی بسیاری از مردم ختم می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه جذاب ایرانی اما گران!

خانه جذاب ایرانی اما گران!