مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 14:102018-09-03سياسي

گروه تخصصی پزشکی بنیاد شهید برای رسیدگی به وضعیت جانبازان شیمیایی زابل اعزام می شود


نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان از اعزام گروه تخصصی پزشکی بنیاد برای رسیدگی به وضعیت ایثارگران به ویژه جانبازان شیمیایی این شهرستان و مناطقی که دارای وضعیت هوای مشابه هستند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه 12 شهریورماه در ابتدای ورود به شهرستان زابل، در گلزار مطهر شهدای این شهر و همچنین یادمان شهدای تاسوکی حضور یافت و به مقام این شهدا ادای احترام کرد.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمام شهدا به خصوص شهدای حادثه تروریستی تاسوکی گفت: خون تمام شهدای کشورمان باعث حفظ انقلاب اسلامی تا امروز بوده است.

برای محل شهادت شهدای تاسوکی باید برنامه ریزی صورت بگیرد تا به محلی فرهنگی تبدیل شود و زمینه آشنایی بیشتر مردم با شهدا و به خصوص شهدای این حادثه تروریستی را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت پیگیری وضعیت درمانی تمام ایثارگران به خصوص جانبازان شیمیایی شهرستان زابل گفت: با توجه به وضعیت آب وهوای خاص منطقه شرایط این عزیزان به صورت ویژه پیگیری خواهد شد و در مرحله نخست گروه تخصصی پزشکی بنیاد برای رسیدگی به وضعیت ایثارگران به ویژه جانبازان شیمیایی این شهرستان و مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه تخصصی پزشکی بنیاد شهید برای رسیدگی به وضعیت جانبازان شیمیایی زابل اعزام می شود

گروه تخصصی پزشکی بنیاد شهید برای رسیدگی به وضعیت جانبازان شیمیایی زابل اعزام می شود