مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 11:462018-09-03دانش

معاون آموزشی دانشگاه آزاد کرج به عنوان معاون برتر کشور انتخاب شد


در همایش سراسری معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، از معاون آموزشی واحد کرج به عنوان معاون آموزشی برتر در دانشگاه آزاد کل کشور تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، علیرضا شقایق معاون آموزشی واحد کرج در همایش سراسری معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی که در تبریز برگزار گردید به عنوان معاون آموزشی برتر در دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور تقدیر شد.

شقایق علت این انتخاب را اجرای فرآیند ارزیابی جامع استانی سال تحصیلی 97-1396 برشمرد که در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و توسط معاونت آموزشی واحد کرج اجرا شده بود.

معاون آموزشی واحد کرج ضمن توضیحاتی در خصوص فرآیند ارزیابی جامع استانی در البرز گفت: آزمون های جامع دکترای تخصصی از اهمیت خاصی برای دانشگاه برخوردار است و در دانشگاه آزاد اسلامی این آزمون به صورت استانی برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال بیش از 360 نفر در بیش از 48 رشته در استان البرز در آزمون جامع دکترای تخصصی شرکت داشتند که با برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته معاونت آموزشی واحد کرج این آزمون با تمامی استاندارد های لازم مطابقت داشت.

گفتنی است، از دکتر شقایق در اختتامیه چهاردهمین گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور علیرضا رهایی، معاون آموزشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون آموزشی دانشگاه آزاد کرج به عنوان معاون برتر کشور انتخاب شد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد کرج به عنوان معاون برتر کشور انتخاب شد