مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 شهریور 1397 ساعت 08:062018-09-03اقتصادي

3 شرط فروش خودرو اعلام شد/ انحصار خودرو در اختیار 2 خودروساز


رییس شورای رقابت با بیان این که بازار خودرو ایران در انحصار دو خودروسازی است 3 شرط فروش خودرو در مرحله جدید را اعلام کرد و گفت: خودروسازان درخواست بازنگری در قیمت خودرو را دارند که در شورای رقابت قیمت خودرو بازنگری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا شیوا رییس شورای رقابت با حضور در برنامه تیتر امشب دوشنبه شب درباره قیمت گذاری خودرو اظهار کرد: در جلسه شورای رقابت قیمت خودرو بازنگری خواهد شد.

وی افزود: دستورالعمل بازار و قیمت خودرو هرسال در خرداد انجام می شود، اما با توجه به اتفاقات چند هفته گذشته قیمت مواد اولیه بالا رفته و نرخ ارز نیز تغییر داشته است که خودروسازان درخواست بازنگری در قیمت خودرو را دارند که در شورای رقابت قیمت خودرو بازنگری خواهد شد.

وی درباره حاشیه خودرو تصریح کرد: دو خودروساز براساس دستورالعمل قیمت گذاری ها را انجام می دهند و گرانفروشی و احتکار بحث دیگری است که باید نظارت شود.

رییس شورای رقابت با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون اصل 90 و حضور دو خودروساز در این کمیسیون، بیان کرد: مشکل اصلی نیاز به قطعه است که خودروسازان در انتظار قطعه هستند تا خودرو های دپو شده در پارکینگ ها در بازار عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 شرط فروش خودرو اعلام شد/ انحصار خودرو در اختیار 2 خودروساز

3 شرط فروش خودرو اعلام شد/ انحصار خودرو در اختیار 2 خودروساز