مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 17:102018-09-02اجتماعي

اعلام آمادگی برای اجرای فاز دوم طرح کاهش


دومین نشست مشترک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ با محوریت اجرای فاز دوم طرح کاهش برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این طرح، تردد همه خودروهای فاقد معاینه فنی در سطح شهر تهران از اول آبان ماه ممنوع است و توسط دوربین ها به صورت شبانه روزی کنترل می شود.

این نشست صمیمی با حضور دکتر پورسیدآقایی، سردار رحیمی، سردار مهماندار و مدیران و کارشناسان معاونت حمل ونقل و ترافیک و پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

در ابتدای نشست، معاون شهردار تهران با این بیان که نشست مشترک پیشین آثار خوب و بازتاب بیرونی مثبتی داشته است، افزود: امیدواریم در نشست امروز و نشست های بعدی نیز با همکاری و همراهی یکدیگر، مشکلات حوزه حمل ونقل و ترافیک را در تهران رفع و خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز با بیان این که تهران، ابرشهری است که موضوعات مختلفی به عنوان چالش و معضل دارد، افزود: ترافیک جزو بزرگ ترین مشکلات تهران است و ما با تمام وجود آماده همکاری با معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری هستیم تا اقدامات خوبی در این حوزه انجام دهیم.

وی خطاب به پلیس راهور گفت: ما باید تمام انرژی خود را در کف خیابان به کار بگیریم تا آلودگی هوا و ترافیک را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی برای اجرای فاز دوم طرح کاهش

اعلام آمادگی برای اجرای فاز دوم طرح کاهش