مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 15:012018-09-02دانش

پروژه های مشترک در حوزه انرژی بین ایران و آلمان شکل می گیرد


دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی گفت:ایران به تمام تعهدات خود در معاهده پاریس پایبند بوده و ستاد نیز در نظر دارد کارگروهی با مشارکت نهاد های همکار برای تسهیل همکاری های بین المللی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کامبیز مهدی زاده فرساد، دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی در جلسه ای که با هیاتی آلمانی برگزار شد ابراز امیدواری کرد خروجی این جلسه بتواند سرفصلی تازه برای توسعه همکاری های مشترک بین ایران و آلمان باشد.

مهدی زاده فرساد با اشاره به نقش حمایتی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در توسعه همکاری های بین المللی ادامه داد: ایران به تمام تعهدات خود در معاهده پاریس پایبند بوده است و ستاد نیز در نظر دارد کارگروهی با مشارکت نهاد های همکار برای تسهیل همکاری های بین المللی در این حوزه ایجاد کند تا به زودی شاهد تسریع فعالیت ها در این زمینه باشیم.

همچنین در دوره پسا برجام تمرکز بر ارتباط گسترده با دنیا برای حل مسائل جاری و توسعه کشور بوده است که در فعالیت هایمان این مورد مد نظر قرار گرفت.

این نشست مشترک بین اعضای ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و هیاتی آلمانی برگزار شد تا موضوعاتی همچون اجرایی سازی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مشترک در حوزه انرژی بین ایران و آلمان شکل می گیرد

پروژه های مشترک در حوزه انرژی بین ایران و آلمان شکل می گیرد