مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 14:202018-09-02سياسي

برنامه های ایران و آلمان برای پروژه های مشترک در حوزه انرژی


ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری میزبان هیاتی از کشور آلمان شد تا توسعه همکاری ها در حوزه انرژی و محیط زیست بین دو کشور شکل گیرد و در این زمینه کارگروهی برای مدیریت پروژه های مشترک به زودی تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامبیز مهدی زاده فرساد، دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی در جلسه ای که با هیات آلمانی برگزار شد، ابراز امیدواری کرد خروجی این جلسه بتواند سرفصلی تازه برای توسعه همکاری های مشترک بین ایران و آلمان باشد.

مهدی زاده فرساد با اشاره به نقش حمایتی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در توسعه همکاری های بین المللی ادامه داد: ایران به تمام تعهدات خود در معاهده پاریس پایبند بوده است و ستاد نیز در نظر دارد کارگروهی با مشارکت نهادهای همکار برای تسهیل همکاری های بین المللی در این حوزه ایجاد کند تا به زودی شاهد تسریع فعالیت ها در این زمینه باشیم.

همچنین در دوره پسابرجام تمرکز بر ارتباط گسترده با دنیا برای حل مسائل جاری و توسعه کشور بوده است که در فعالیت هایمان این مورد مد نظر قرار گرفت.

این نشست مشترک بین اعضای ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و هیاتی آلمانی برگزار شد تا موضوعاتی همچون اجرایی سازی پروژه های محیط زیست در چارچوب معاهده پاریس و پروژه های حوزه کم کربن (Low ca


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ایران و آلمان برای پروژه های مشترک در حوزه انرژی

برنامه های ایران و آلمان برای پروژه های مشترک در حوزه انرژی