مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 11:412018-09-02دانش

دانشجویان جهادگر یزدی برای حل مشکلات زلزله زدگان کوهبنان تلاش می کنند


جهادگران یزدی از جمله نفراتی بودند که از آغاز روز های پس از زلزله کوهبنان همدرد آن ها بودند و همچنان در قالب اردو های جهادی شبانه روز برای برطرف کردن مشکلات این منطقه تلاش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بعد از گذشت نزدیک به هشت ماه از زلزله 5.

2 ریشتری شهرستان کوهبنان، گروه های جهادی دانشجویی و محلاتی استان یزد با کمک رسانی به هموطنان استان همجوار خود در انجام وظایف خود سنگ تمام گذاشته اند که البته این الطاف باید تا پایان درد و رنج های زلزله زدگان ادامه داشته باشد.

در این میان روستای آسیب دیده جَوَر از توابع شهرستان کوهبنان که نقطه مرکزی این زلزله محسوب می شود از مناطق اصلی حضور جهادگران یزدی محسوب می شود.

محرومیت شدید، آسیب دیدگی بالا و مرکزیت زلزله از دلایلی است که دانشجویان جهادی و جهادگران محلات روستای جور را از نخستین انتخاب های خود جهت حضور جهادی خود انتخاب می کنند.

سرهنگ سیدمحمد میرقانعی مسئول بسیج سازندگی استان یزد در گفتگو با خبرنگار اعزامی تسنیم یزد به کوهبنان با بیان اینکه بعد از حضور و بازدید فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق آسیب دیده کوهبنان به ویژه روستای جور و دستور ایشان مبنی بر برطرف کردن معضلات بوجود آمده اظهار داشت: با اعلام آمادگی گروه های جهادی و برنامه ریزی آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان جهادگر یزدی برای حل مشکلات زلزله زدگان کوهبنان تلاش می کنند

دانشجویان جهادگر یزدی برای حل مشکلات زلزله زدگان کوهبنان تلاش می کنند