مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 10:562018-09-02حوادث

سخنگوی ناجا: راننده لندکروز و عوامل هتاک به پلیس شیراز دستگیر شدند


معاون اجتماعی نیروی انتظامی از شناسایی محل اختفاء عاملان ضرب و شتم پلیس راهنمایی و رانندگی وظیفه شناس شیرازی و دستگیری افراد هتاک و همراهان خودروی لندکروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار  احمد نوریان معاون اجتماعی نیروی انتظامی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: مطابق اطلاع رسانی های صورت گرفته، این حادثه روز پنجشنبه 1 شهریورماه در جاده شیراز -کازرون که مأموران پلیس راه برابر شرح وظایف، دوربین های لیزینگ خود را برای کنترل عبور و مرور خودروها، امنیت جاده ها و نیز هشدار و تذکر به رانندگان خاطی  مستقر کرده بودند، رخ داد.

وی ادامه داد: وضعیت عادی بود، تا اینکه خانواده ای برای نقص فنی خودرو 206 از ماموران پلیس درخواست کمک می کند، افسر وظیفه شناس با مشاهده این صحنه به کمک سرنشینان خودرو رفته و با راننده 206 تلاش می کند تا خودرو را به کناری هدایت کنند.

سخنگوی ناجا افزود: در این اثنا، به مامور پلیس، واژگونی یک خودروی لندکروز که با سرعت غیرمجاز حرکت می کرد را اطلاع می دهند، وی نیز بلافاصله خود را به صحنه حادثه رسانده اما با عکس العمل غیرانسانی یکی از همراهان این خودرو مواجه شده که این امر به درگیری و تعرض به پلیس منجر می شود که با آمدن گشت پلیس، ضاربان از محل حادثه متواری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ناجا: راننده لندکروز و عوامل هتاک به پلیس شیراز دستگیر شدند

سخنگوی ناجا: راننده لندکروز و عوامل هتاک به پلیس شیراز دستگیر شدند