مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 09:152018-09-02اقتصادي

حمایت از صنایع کوچک و متوسط شرط اولیه تحقق اقتصاد مقاومتی


بدون شک یکی از گام های اولیه برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، حمایت از صنایع متوسط با زمینه اشتغال زایی بالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از ابتدایی ترین اقدامات در حوزه صنعت برای تحقق راهبرد اصلی اقتصاد کشور یعنی اقتصاد مقاومتی، توجه به بنگاه های کوچک و متوسط است که زمینه اشتغال زایی و همچنین تولید بالایی را در خود نهفته دارند.

از سویی دیگر حمایت از این واحدها با دور شدن از قوانین خشک و ساختگی موجود در بدنه صنعت کشور گام بلندی است تا بتوان بهره وری را در صنعت افزایش داد.

تلاش برای ترغیب و همچنین حمایت از افرادی که با تمام بضاعت و توان خود وارد این عرصه شده اند و حتی در برخی موارد تمام سرمایه خود را تنها به واسطه عشق به صنعت کشور وارد میدان کرده اند می تواند انگیزه را در بین این قشر از جامعه برای تقویت صنعت و درنهایت اقتصاد کشور افزایش دهد.

امروزه که یکی از اصلی ترین نیازهای کشور تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به بدنه صنعت برآمده از دل و متن مردم است، همه دستگاه ها باید با درک این مهم به دنبال حمایت باشند.

صنعت غذایی یکی از صنایعی است که می تواند با حضور صنایع کوچک و متوسط علاوه بر اینکه نیاز بازار داخلی را تأمین کند زمینه اشتغال زایی و حتی صادرات به کشورهای منطقه را نیز فراهم کند و از این حیث با استفاده از ظرفیت های موجود در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از صنایع کوچک و متوسط شرط اولیه تحقق اقتصاد مقاومتی

حمایت از صنایع کوچک و متوسط شرط اولیه تحقق اقتصاد مقاومتی