مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1397 ساعت 08:412018-09-02سياسي

پشت پرده تخریب قالیباف توسط اصلاح طلبان


، چون قالیباف در جریان متضاد جریان فکری دوستان است و نمی خواهند کشور آباد شود، از نخبگان جامعه استفاده نمی کنند و انحصاری رفتار می کنند و در نتیجه درپی تخریب افرادی، - چون قالیباف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل قناعتی با انتقاد به اتهامات بی اساس شهرداری سابق مبنی بر بدهی چند 10 میلیاردی این نهاد گفت: اولاً باید به این دوستان که مخالف قالیباف هستند عرض کنم این عدد بدهی و مبلغ 55 هزار میلیارد تومانی که بیان می کنند، باید زیرنظر کارشناسان اقتصادی شهرداری قبلی اسناد آن بررسی شود و به یک فصل مشترک و عدد نهایی برسند.

مسلماً هر کسی نمی تواند هر عددی را به دلخواه خودش بگوید، این در حالیست که این عدد بیش از سه برابر عددی است که قبلاً در شهرداری سابق گفته شده بود و باید گفت: به واقعیت نزدیک هم نیست.

وی افزود: علاوه برآن اگر بخواهیم از نگاه اقتصادی به شهر نگاه کنیم، اگر قالیباف 55 هزار میلیارد تومان بدهی دارد، اما 200 هزار میلیارد تومان برای شهر سودآوری داشته و اگر اقدامات وی شامل بزرگراه ها و اتوبان ها و مترو و .

را امروز بسازند باید مبلغی بالای 150 هزار تا 200 هزار میلیارد تومان هزینه کنند، پس وقتی عدد بدهی را بیان می کنیم باید آورده آن را هم در نظر بگیریم و جریانی به موضوع شهر نگاه نکنیم، بلکه با انصاف بگویند چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده تخریب قالیباف توسط اصلاح طلبان

پشت پرده تخریب قالیباف توسط اصلاح طلبان