مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1397 ساعت 14:552018-09-01سياسي

مبنای روز صنعت دفاعی در ایران تکیه بر ظرفیت داخلی است


مشاور راهبردی و رییس امور بین الملل وزارت دفاع گفت: مبنای روز صنعت دفاعی در ایران تکیه بر ظرفیت داخلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ دوم محمد احدی با حضور در جمع وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران ضمن خوشامد گویی و قدردانی از تلاش های وابستگان نظامی در توسعه روابط دو جانبه گفت: در طول سال همکاران ما با اکثر وابستگان نظامی در چارچوب توسعه روابط دو جانبه در ارتباط هستند و تلاش ما نیز تسهیل روابط دفاعی امنیتی است.

مشاور راهبردی وزیر دفاع در بخش ابتدایی سخنان خود با تشریح دیپلماسی دفاعی و تحولات منطقه ای بیان کرد: رویکرد ما در دیپلماسی دفاعی مبتنی بر ارتباط و تعامل با همه کشورها منهای رژیم اشغالگر قدس در چارچوب سیاست خارجی کشور برای دستیابی و کمک به صلح و امنیت منطقه ای و جهانی و پیشگیری از بحران ها است.

وی با اشاره به ارتباط خوب ایران اسلامی با کشورهای منطقه گفت: رابطه نزدیک و همکاری با کلیه همسایگان در اولویت جمهوری اسلامی ایران است و در این فرایند ارتباطات و تعاملات نزدیکی و همچنین همکاری های دفاعی امنیتی با همسایگان شرقی، غربی، و شمالی و برخی کشورهای جنوبی داریم.

احدی با اشاره به رویکرد تعامل گرایانه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای جهان گفت: با بسیاری از کشورهای آسیایی و آفریقایی ارتباطات خوبی داریم و مانعی در توسعه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای روز صنعت دفاعی در ایران تکیه بر ظرفیت داخلی است

مبنای روز صنعت دفاعی در ایران تکیه بر ظرفیت داخلی است