مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1397 ساعت 14:302018-08-31بين الملل

از گسترش همکاری های ایران - بوسنی استقبال می کنیم


سفیر کشورمان در بوسنی هرزگوین ضمن بازدید.

از روزنامه اسلوبوجنیه، با ویلدانا سلیم بگوویچ مدیر این روزنامه دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیم بگوویچ ضمن خوشامدگویی به سفیر کشورمان تاکید کرد که ایران و بوسنی و هرزگوین به سبب وجود پیوندها و اشتراکات در زمینه های مختلف همکاری های بسیار خوبی با یکدیگر داشته اند.

سلیم بگوویچ با ارائه گزارشی از وضعیت این روزنامه افزود: روزنامه اسلوبوجنیه یکی از رسانه های معتبر در میان مردم بوسنی و هرزگوین است و موضوعات را در سطوح داخلی، منطقه ای و جهانی پوشش می دهد و هدف این روزنامه اطلاع رسانی صحیح و دقیق می باشد.

محمود حیدری سفیر کشورمان در سارایوو در این دیدار با اشاره به نقش مهم رسانه ها در تکوین افکار عمومی گفت: در دوره ای که حجم بالای اطلاعات و تنوع شبکه های اجتماعی موجب سوء استفاده برخی قدرت ها از رسانه ها شده است، جامعه نیازمند رسانه هایی است که به خوبی به رسالت خود در انتقال اخبار صحیح و ارتقاء بینش به مردم عمل کنند.

سفیر کشورمان با اشاره به روابط دوستانه دو کشور ایران و بوسنی افزود: جمهوری اسلامی ایران از گسترش همکاری ها در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای با تکیه بر اشتراکات میان دو کشور استقبال می کند و تقویت ارتباطات با رسانه ها از اولویت های سفارت جمهوری اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گسترش همکاری های ایران - بوسنی استقبال می کنیم

از گسترش همکاری های ایران - بوسنی استقبال می کنیم