مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1397 ساعت 13:262018-08-31سياسي

آسما ن ایران امن ترین آسمان غرب آسیا/ تشریح مهم ترین دستاوردهای پدافند هوایی


فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به اینکه پایش شبانه روزی انجام می شود و اجازه وقوع اتفاقات غیرمترقبه را نمی دهیم، گفت: - آسمان ایران از سوی سازمان های جهانی، امن ترین آسمان غرب آسیا نام گرفته و مهم تر از آن، تحسین مقام معظم رهبری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بیشترین آسیب را از تروریسم دیده و مفتخریم که بیشترین تلاش برای رفع این پدیده از سوی جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد.

وی در ادامه افزود: با پیشرفت علم در حوزه هوا و فضا و افزایش چشمگیر تهدیدات فضایی، اهمیت و توجه به پدافند هوایی قوت می گیرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: ایران از سال 1312 این مقوله را شروع کرد و با توسعه نیروی هوایی در کشور، این یگان به نیروی هوایی متصل شد.

حدادی تصریح کرد: ایران قبل از انقلاب عملاً در راستای اهداف آمریکا فعالیت می کرد اما پس از انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی، پدافند هوایی مأموریت جدیدی پیدا کرد و وارد عرصه دفاع مقدس شد و جان فشانی فراوانی از نیروهای پدافند انجام شد.

وی ادامه داد: در عملیات های متعدد، پیروزی های مستمر پدافند هوایی در مقابل ناوگان هوایی نوین عراقی باعث خنثی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسما ن ایران امن ترین آسمان غرب آسیا/ تشریح مهم ترین دستاوردهای پدافند هوایی

آسما ن ایران امن ترین آسمان غرب آسیا/ تشریح مهم ترین دستاوردهای پدافند هوایی