مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1397 ساعت 11:062018-08-31ورزشي

آماری تکان دهنده از مهاجرت سالانه نخبگان/ راه نجات کشور از زبان معاون وزیر!


در حالی که یک نماینده مجلس آماری تکان دهنده از مهاجرت سالانه نخبگان ارائه می دهد، معاون وزیر ورزش و جوانان، «مشارکت مردمی» را تنها راه نجات کشور در برهه کنونی می داند.

- آماری تکان دهنده از مهاجرت سالانه نخبگان/ راه نجات کشور از زبان معاون وزیر! در حالی که یک نماینده مجلس آماری تکان دهنده از مهاجرت سالانه نخبگان ارائه می دهد، معاون وزیر ورزش و جوانان، مشارکت مردمی را تنها راه نجات کشور در برهه کنونی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، افتتاح خانه جوانان سمنان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس و شماری از مسؤولان و جوانان انجام شد، نکات قابل توجهی داشت که باید بیش از گذشته به آنها توجه شود.

در این مراسم، عنوان شد که سالانه حدود 150 هزار جوان نخبه از کشورمان مهاجرت می کنند و این مسأله ای است که امروز باید به آن بیشتر پرداخت.

    از منابع غنی جوانان غافلیم!    نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه، اصلاح نگرش نسبت به نسل جوانان و توجه به این قشر را مورد تأکید قرار می دهد و می گوید: پیش از انقلاب، حدود 50 برابر مکان فعلی خانه جوانان سمنان، فضا در بهترین نقطه شهر با بهترین امکانات برای خانه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماری تکان دهنده از مهاجرت سالانه نخبگان/ راه نجات کشور از زبان معاون وزیر!

آماری تکان دهنده از مهاجرت سالانه نخبگان/ راه نجات کشور از زبان معاون وزیر!