مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1397 ساعت 14:102018-08-30پزشكي

فعالیت 875 خیریه سلامت در کشور


معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فعالیت 875 خیریه حوزه بهداشت و درمان در کشور و 680 سمن مرتبط با سلامت خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد هادی ایازی در اجلاس معاونان اجتماعی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی قطب پنج کشور، اجتماعی شدن سلامت را از اولویت های دولت دوازدهم و وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: در این حوزه با چهار مولفه مشارکت مردمی، سواد سلامت، همکاری بین بخشی و عدالت در سلامت روبرو هستیم.

وی در خصوص مشارکت مردمی به عنوان اصلی مهم در دستیابی به اهداف اجتماعی شدن سلامت، گفت: هر فردی باید با اصلاح رفتار و سبک زندگی، دغدغه سلامت خود را داشته باشد که فعالیت های کانون های سلامت محله و سازمان های مردم نهاد سلامت و خیریه ها در این حوزه اهمیت می یابد.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به همکاری بین بخشی، به عنوان دیگر اصل مهم در اجتماعی شدن سلامت، تاکید کرد: باید ظرفیت سازمان ها و نهادها در مسیر ارتقای سلامت مردم، فعال شود و هم اکنون وزارت بهداشت، تعامل با سازمان ها در این راستا را با جدیت دنبال می کند.

ایازی از ارتقای سواد سلامت به عنوان دیگر اصل اجتماعی شدن سلامت یاد کرد و با تاکید بر اهمیت پرداختن به این موضوع، ادامه داد: با توسعه آموزش های عمومی، به افراد کمک می کنیم تا زندگی بهتری را انتخاب کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 875 خیریه سلامت در کشور

فعالیت 875 خیریه سلامت در کشور