مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1397 ساعت 10:362018-08-30سياسي

زندگی اشرافی مسؤولان در حکومت علوی جایی ندارد


در حکومت علوی نباید مسؤولان زندگی اشرافی داشته باشند.

- ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در ویژه برنامه جشن عید سعید غدیر خم که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ولایی بودن را به معنای حکم فرمایی امر خدا و دستورات الهی در جامعه معرفی و اظهار داشت: بزرگ ترین نعمت برای این کشور نظام ولایی است، قدر دانستن این نعمت آن است که گفتمان امام و رهبری در جامعه جاری شود و در این میان قبل از هرکس، مسؤولان و مدیران وظیفه اجرای این رهنمودها را دارند.

وی با تأکید بر اینکه در حکومت علوی نباید مسؤولان زندگی اشرافی داشته باشند؛ افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره امام راحل و رهبری معظم انقلاب، توحید به عنوان سنگ زیربنای جامعه، گفتمان ولایت، عدالت اجتماعی و عمل به ارزش ها را بیان کرده اند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: امام خمینی(ره) در هیچ کجا مردم را به خود دعوت نکردند و همیشه از خدا و اسلام سخن گفتند، امروز نیز رهنمودها و سخنان راهبردی رهبر معظم انقلاب برای دولت و ملت جز دغدغه مردم داشتن و سخن برای خدا گفتن نیست.

وی با تأکید بر اینکه رهنمودها و راهنمایی های امام و رهبر معظم انقلاب باید در جامعه اجرایی شود؛ عنوان کرد: گفتمان امام و رهبری باید در جامعه اجرایی شود تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند، تبعیض، فساد و فقر به هیچ عنوان زیبنده نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی اشرافی مسؤولان در حکومت علوی جایی ندارد

زندگی اشرافی مسؤولان در حکومت علوی جایی ندارد