مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1397 ساعت 00:552018-08-29دانش

چه کسانی می توانند در این رشته تحصیل کنند؟


مدیرگروه ژورنالیسم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رشته ژورنالیسم پزشکی را تلفیقی از هنر روزنامه نگاری و علم طراحی بهینه و استاندارد مطالعات پزشکی معرفی کرد و گفت: - فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته های پیراپزشکی، پزشکی و همچنین فارغ التحصیلان رشته های زبان انگلیسی و یا ژورنالیسم دارای سابقه کار مرتبط، می توانند برای پذیرش در این رشته اقدام کنند.

دکتر بهروز آستانه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نو بودن این رشته در دنیا، عنوان کرد: رشته ژورنالیسم پزشکی در دنیا بسیار جوان است و غیر از دانشگاه علوم پزشکی شیراز تنها در دو دانشگاه کارولینا شمالی در آمریکا و دانشگاه وست مینستر در لندن به صورت آکادمیک ارایه و تدریس می شود.

ژورنالیسم پزشکی تلفیقی از هنر روزنامه نگاری و مطالعات پزشکی وی رشته ژورنالیسم پزشکی را تلفیقی از هنر روزنامه نگاری و علم طراحی بهینه و استاندارد مطالعات پزشکی و گزارش علمی آنها عنوان کرد و ادامه داد: گزارش استاندارد مطالعات و نحوه بررسی علمی مقالات و مدیریت مجلات پزشکی بین المللی بخش دیگر این رشته را تشکیل می دهد.

دکتر آستانه با بیان اینکه برنامه آموزشی یا کوریکولوم این رشته بر اساس نیاز کشور بومی شده است، گفت: اصول اساسی برنامه آموزشی این رشته براساس نیازهای ژورنال های داخل کشور حفظ ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی می توانند در این رشته تحصیل کنند؟

چه کسانی می توانند در این رشته تحصیل کنند؟