مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 15:052018-08-29سياسي

گردهمایی ائمه جماعات سادات برگزار شد


استاد سطح عالی حوزه بر لزوم حفظ جایگاه و حرمت روحانیت در عرصه های مختلف سیاسی تاکید و روحانیون را از مداخله در مسایل جناحی بر حذر داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله علوی بروجردی پیش از ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات سادات در بیت مرحوم آیت الله العظمی بروجردی در قم گفت: غدیر روز تجدید حیات اسلام است؛ رسول اکرم (ص) به هر طریقی سعی کردند بر خلاف میل بسیاری که حاضر نبودند زیر بار این امانت الهی بروند، مساله غدیر را به شکلی شفاف و تاریخی بیان کنند.

افرادی که می خواستند به نام اسلام به اهداف جانبی خود برسند سعی کردند خطبه غدیر را نیز انکار کنند که قطعا با ادله فراوان موفق نشده و نخواهند شد؛ خداوند به واضح ترین شکل ممکن این عرصه و صحنه را توسط پیامبر به جهانیان ارایه و حجت را بر آنها و تمام اهل دنیا تا ابد تمام کرد.

وی یادآور شد: 25 سال خانه نشینی و سپس جنگ های متعدد و ظلم های فراوان به حضرت و سپس کشتار و قتل عام بی رحمانه تمام فرزندان امام علی(ع) طی سالهای متمادی بازهم نتوانست نام امام و حقیقت امامت را مکتوم کند و امروز شیعیان در چند کشور اکثریت را در اختیار دارند و در کشورهای مختلف از جمله اروپا و آمریکا نام این امام عزیز از ماذنه های شهر به گوش همه مردم می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی ائمه جماعات سادات برگزار شد

گردهمایی ائمه جماعات سادات برگزار شد