مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 14:152018-08-29سياسي

برگزاری دوره آموزش بین المللی علوم اعصاب در دانشگاه تربیت مدرس/آخرین مهلت ثبت نام


دوره آموزش علوم اعصاب IBRO (سازمان جهانی تحقیقات مغز) از تاریخ 4 تا 12 مهرماه در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه برگزار می شود و ثبت نام در این دوره آموزشی تا دهم شهریورماه جاری ادامه دارد.

- دوره آموزش علوم اعصاب IBRO (سازمان جهانی تحقیقات مغز) از تاریخ 4 تا 12 مهرماه در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه برگزار می شود و ثبت نام در این دوره آموزشی تا دهم شهریورماه جاری ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین عزیزی، عضو هیأت علمی گروه فیزیولوژی دانشگاه تربیت مدرس ضمن اعلام این خبر، تصریح کرد: دوره آموزش علوم اعصاب ایبرو طی 9 روز با حضور اساتید برجسته ای از کشورهای آمریکا، انگلستان و آلمان در قالب 35 سخنرانی برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره ضمن آموزش علوم اعصاب از سطح پایه تا پیشرفته به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، محققان پسادکتری و استادیاران جوان حوزه های مختلف و مرتبط با علوم اعصاب از بیولوژی تا فنی و مهندسی، اطلاعاتی نیز در مورد فرصت های تحقیقاتی و دوره های پسادکتری در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی به شرکت کنندگان ارائه می شود.

برگزاری این دوره زمینه ایجاد همکاری های علمی و کارهای تحقیقاتی مشترک (پایان نام های مشترک) با اساتید سرشناس حوزه نوروساینس در دنیا را نیز مهیا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزش بین المللی علوم اعصاب در دانشگاه تربیت مدرس/آخرین مهلت ثبت نام

برگزاری دوره آموزش بین المللی علوم اعصاب در دانشگاه تربیت مدرس/آخرین مهلت ثبت نام