مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1397 ساعت 10:252018-08-29پزشكي

خوشمزه های غیربهداشتی، بخوریم یا نخوریم؟


لبنیات ماده غذایی سرشار از کلسیم است که به عنوان یکی از گروه های غذایی که مصرف آن برای بدن بسیار مهم و ضروری است، مورد توجه قرار می گیرد اما این روزها فراگیر شدن باوری درباره استفاده از مواد افزودنی غیرمجاز و فرآیندهای بسیاری که روی لبنیات در کارخانه های صنعتی صورت می گیرد، - باعث شده لبنیات سنتی مورد استقبال قرار گرفته و شاهد رشد قارچ گونه آنان در هر کوچه و خیابانی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان همدان به لحاظ وجود مشاغل کشاورزی و دامداری فراوان، یکی از استان های فعال در حوزه تهیه و تولید لبنیات سنتی است.

به گفته برخی از کارشناسان و محققان علوم تغذیه، لبنیات سنتی مشکلات زیادی را برای انسان ها به ویژه سالخوردگان به همراه دارد که ایسنا به دنبال این خبر، گزارشی تهیه کرده است.

منشأ شیرهای فله ای نامشخص است مدیرگروه سلامت محیط کار استان همدان درباره مصرف لبنیات سنتی به خبرنگار ایسنا گفت: نامشخص بودن منشأ شیرهای سنتی مشکل بزرگی است به طوریکه محل نگهداری، نحوه تولید، حمل، دمای جابجایی و تقلباتی که ممکن است در شیرهای عرضه شده در فروشگاه های عرضه لبنیات سنتی وجود داشته باشد، نامعلوم است.

حسینعلی نوروزی با بیان اینکه بی شناسنامه بودن شیرهای فله ای باعث بروز مشکلات زیادی برای مصرف کنندگان می شود، عنوان کرد: با نمونه برداری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشمزه های غیربهداشتی، بخوریم یا نخوریم؟

خوشمزه های غیربهداشتی، بخوریم یا نخوریم؟