مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 14:512018-08-28بين الملل

نگرانی وزیر صهیونیست از توافق بین وزارتخانه های دفاع ایران و سوریه


وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به امضای توافق بین وزارتخانه های دفاع ایران و سوریه، تهدید کرد اگر دمشق به تهران اجازه باقی ماندن در سوریه را بدهد، - آن گاه بهای سنگینی را باید پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گیلعاد اردان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) مدعی شد اگر دولت سوریه اجازه دهد نیرو های ایرانی در این کشور باقی بمانند، از سوی اسراییل متحمل هزینه های سنگین می شود.

اردان در مصاحبه با نشریه یدیعوت آحرونوت با اشاره به امضای سند همکاری بین ایران و سوریه، ادعا کرد: این بهانه ای برای مشروعیت بخشیدن به حضور نیرو های ایرانی در سوریه است .

وی با تهدید دولت سوریه به حملات بیشتر جنگنده های اسراییلی به اهداف مقاومت، گفت: (بشار) اسد (رییس جمهور سوریه) چیز های بسیار بیشتری را از دست خواهد داد اگر به بزرگترین دشمن اسراییل اجازه دهد جای پای خود را در سوریه تثبیت کند.

معتقدم آن ها به مرور زمان معنی این پیام را درمی یابند .

این وزیر صهیونیست ضمن اذعان به پیروزی بشار اسد در عرصه میدانی، توضیح داد: اسد به مدت هفت سال در جنگ برای بقا بوده و اکنون از هر قدرتی که بتواند استفاده می کند، زیرا چیز زیادی برای از دست دادن ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی وزیر صهیونیست از توافق بین وزارتخانه های دفاع ایران و سوریه

نگرانی وزیر صهیونیست از توافق بین وزارتخانه های دفاع ایران و سوریه