مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1397 ساعت 13:112018-08-28دانش

هدف کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری استفاده و تبادل تجربیات بین المللی است


این کنفرانس توسط اتحادیه انجمن علمی که مهمترین مجموعه علم و فناوری در جهان است برگزار می شود و استفاده از تجربیات جهانی و تبادل تجربیات هدف این کنفرانس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو مسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم در سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری که صبح امروز در وزارت علوم برگزار شد گفت: سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری موقعیتی است که بتوانیم در این حوزه گفتگو کنیم.

وی در ادامه گفت: عمر مباحث اقتصاد دانش بنیان در ایران به اواخر دهه 70 می رسد و دانشگاه ها در این زمینه به تجاری سازی و توسعه نوآوری پرداخته اند.

نکته مهم پیچیدگی اقتصاد مدرن است که نیازمند هماهنگی در سطح کشور نیز است و باید در راستای توسعه فعالیت های فردی سرمایه گذاری شود.

برومند افزود: امروزه شاهد حضور شرکت های کوچک فناور و نوآور در دانشگاه ها هستیم که جوانان در این حوزه کارافرینی می کنند.

معاون پژوهشی وزارت علوم در خصوص مراکز رشد اظهار کرد: اتفاقات خوبی طی چند سال اخیر رخ داده که شامل 131 مرکز رشد در سال 91 و 174 مرکز در سال 1395 و 193 مرکز در پایان سال 96 بوده است.

وی در ادامه گفت: بررسی ها نشان می دهد که میزان سرمایه گذاری جهت تولید شغل تا 60 میلیارد تومان افزایش داشته است و یکی از راهبرد های اساسی ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری استفاده و تبادل تجربیات بین المللی است

هدف کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری استفاده و تبادل تجربیات بین المللی است